مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 15:352023-07-08اجتماعي

مازندران دمای 40 درجه ای را تجربه می کند


معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران در پاسخ به خبر منتشر شده در فضای مجازی درباره دمای بیش از 45 درجه ای در مازندران گفت: دمای هوا در مناطق غربی استان 34 درجه سانتیگراد خواهد بود و مناطق مرکزی دمای 39 و مناطق شرقی و گلوگاه به دلیل اینکه استان .

- ایسنا/مازندران معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران در پاسخ به خبر منتشر شده در فضای مجازی درباره دمای بیش از 45 درجه ای در مازندران گفت: دمای هوا در مناطق غربی استان 34 درجه سانتیگراد خواهد بود و مناطق مرکزی دمای 39 و مناطق شرقی و گلوگاه به دلیل اینکه استان گلستان دمای 43 درجه ای خواهد داشت، گرمای نزدیک به 40 درجه ای را تجربه خواهند کرد و دمای بیش از 45 درجه ای گفته شده در فضای مجازی مربوط به مازندران نیست.

احمد اسدی در گفت وگو با ایسنا، دو عامل تقویت ارتفاع جنبی قاره ای و استقرار جریانات جنوبی و تقویت الگوی تابستانه را از عوامل افزایش دمای هوا در چند روز آینده اعلام کرد و گفت: در حال حاضر سامانه گرم تا روز دوشنبه در استان مستقر خواهد بود.

وی افزود: دمای هوای ساری در حال حاضر 34 درجه است که نسبت به روز گذشته یک درجه افزایش یافته است و قائمشهر نیز با افزایش 3 درجه ای دما به 35 درجه سانتیگراد رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران دمای 40 درجه ای را تجربه می کند

مازندران دمای 40 درجه ای را تجربه می کند