مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 00:302023-07-09اقتصادي

بوشهر در جایگاه سوم کشور در تخصیص زمین برای طرح جوانی جمعیت


مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر در جایگاه سوم کشور در تخصیص زمین برای طرح جوانی جمعیت قرار دارد، گفت: دشتی و دشتستان بیشترین ثبت نام را داشته اند.

- سیدمحمود دستغیبی در گفت و گو با، اظهار داشت: واگذاری اراضی به خانوارهای دارای سه فرزند و بیشتر در راستای حمایت از قانون جوانی جمعیت و فرزندآوری است که برای اجرای این قانون نسبت به ثبت نام متقاضیان در سامانه نهضت ملی مسکن اقدام کردیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر افزود: براساس صریح ماده چهار قانون حمایت از جوانی جمعیت حداکثر 200 مترمربع زمین رایگان در شهر یا روستا به متقاضیان واگذار و بابت آماده سازی اراضی با تنفس دوساله و اقساط هشت ساله هزینه های آماده سازی از متقاضیان گرفته می شود.

وی با اعلام اینکه بیان کرد: براساس برآوردهای اولیه نسبت به محاسبه هزینه ها بصورت علی الحساب اقدام و جهت تضمین وصول، معادل دو برابر این مبلغ از متقاضی ضماتنامه گرفته می شود و هزینه نهایی براساس هزینه تمام شده عملیات آماده سازی خواهد بود که بعد از تسویه هزینه های آماده سازی، سند به صورت مشاع به زوجین انتقال پیدا می کند.

دستغیبی خاطرنشان کرد: در دهه امامت و ولایت برای واگذاری هزار قطعه زمین در سطح استان در طرح جوانی جمعیت برنامه ریزی شد که در هر شهرستان به صورت نمادین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوشهر در جایگاه سوم کشور در تخصیص زمین برای طرح جوانی جمعیت

بوشهر در جایگاه سوم کشور در تخصیص زمین برای طرح جوانی جمعیت