مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 16:052023-06-27بين الملل

خشم نتانیاهو از انتقادات سفیر اوکراین


روزنامه جروزالم پست امروز در گزارشی به فراخوانده شدن سفیر اوکراین در اراضی اشغالی به دلیل انتقاد از سیاست های رژیم صهیونیستی در قبال جنگ اوکراین، - پرداخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وبگاه الشرق الاوسط، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در پی انتقادات یوگنی کورنیچوک سفیر اوکراین در تل آویو از سیاست های این رژیم، وی را احضار کرد.

روزنامه جروزالم پست در این باره گزارش داد که ایلی کوهن وزیرخارجه رژیم صهیونیستی در پی بیانیه سفارت اوکراین علیه تل آویو تصمیم به احضار سفیر این کشور گرفته است.

براین اساس، سفیر اوکراین در اراضی اشغالی باید روز سوم جولای آینده (یک هفته دیگر) در ساختمان وزارت خارجه رژیم صهیونیستی حضور پیدا کرده و درباره این بیانیه توضیح دهد.

سفارت اوکراین در تل آویو اخیراً در بیانیه ای که از حساب توییتری آن منتشر شده بود، از اینکه مقامات رژیم صهیونیستی، مسیر همکاری نزدیک با روسیه را برگزیده اند، ابراز تاسف کرده بود.

سفارت اوکراین در اراضی اشغالی همچنین بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی را به توجیه موضوع کوتاهی تل آویو در ارائه کمک های دفاعی به اوکراین متهم کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشم نتانیاهو از انتقادات سفیر اوکراین

خشم نتانیاهو از انتقادات سفیر اوکراین