مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 11:002023-07-06بين الملل

چاینا دیلی: عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای فرصت های جدیدی ایجاد می کند


روزنامه چاینا دیلی در گزارشی درباره پیوستن ایران به سازمان همکاری های شانگهای تاکید کرد که عضویت تهران فرصت های جدیدی را برای تبادلات این کشور با دنیای بیرون و ثبات منطقه ای ایجاد خواهد کرد.

- روزنامه چاینا دیلی در گزارشی درباره پیوستن ایران به سازمان همکاری های شانگهای تاکید کرد که عضویت تهران فرصت های جدیدی را برای تبادلات این کشور با دنیای بیرون و ثبات منطقه ای ایجاد خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه چاینا دیلی در گزارش خود به بررسی تاثیرات عضویت کامل ایران در سازمان همکاری های شانگهای که روز سه شنبه به طور رسمی انجام گرفت از دیدگاه کارشناسان پرداخت و نوشت: تحلیلگران بر این باورند که این رویداد چشم انداز جدیدی را برای ایران و سازمان شانگهای فراهم می کند.

مهران کامروا، استاد دانشگاه جورج تاون در قطر در گفت وگو با چاینا دیلی اظهار داشت: ورود ایران به سازمان همکاری شانگهای از چندین جنبه یک تحول مهم به شمار می آید.

این عضویت در راستای سیاست نگاه به شرق ایران است که در آن تهران بر روابط با کشورهای غیر غربی در حوزه های دیپلماسی، بازرگانی و همکاری های امنیتی متمرکز شده است.

وی ادامه داد: عضویت ایران همچنین امکان تعامل و تجارت بهتر تهران با کشورهایی را افزایش می دهد که در سرپیچی از تحریم های جامع و تحت رهبری ایالات متحده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاینا دیلی: عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای فرصت های جدیدی ایجاد می کند

چاینا دیلی: عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای فرصت های جدیدی ایجاد می کند