مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 12:052023-07-16ورزشي

جشنواره اوقات فراغت طهران برای ارزیابی عملکرد مراکز فرهنگی است


سرپرست اداره ورزش و جوانان تیران و کرون گفت: جشنواره اوقات فراغت طهران عملکرد کیفی مراکز فراغتی این شهرستان را در دوره های سه ماه تشخیص و منعکس می کند.

- ایسنا/اصفهان سرپرست اداره ورزش و جوانان تیران و کرون گفت: جشنواره اوقات فراغت طهران عملکرد کیفی مراکز فراغتی این شهرستان را در دوره های سه ماه تشخیص و منعکس می کند.

جواد بهارلویی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به برگزاری سه دوره قبلی جشنواره اوقات فراغت طهران، اظهار کرد: این رویداد فرهنگی و اجتماعی ملاک تشخیص و ارزیابی پایگاه های فعال و توانمند در حوزه اوقات فراغت است.

وی افزود: متولیان مراکز اوقات فراغت بر اساس علاقه و میل باطنی خود در این جشنواره شرکت کرده و اقدامات خود را در معرض ارزیابی و بررسی قرار می دهند.

به گفته سرپرست اداره ورزش و جوانان تیران و کرون، اجباری برای شرکت در این جشنواره نبوده و تنها رغبت مدیران مراکز منجر به حضور در این رقابت سازنده شده که به دنبال این مشارکت خدمات آموزشی و لوح و تندیس جشنواره به متولیان امر تعلق می گیرد.

وی ادامه داد: تعریف مشخصی برای شرکت در این جشنواره پیش بینی شده که مؤسسات دارای مجموعه ای متنوع از خدمات می توانند با ثبت نام در این برنامه، مورد ارزیابی قرار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره اوقات فراغت طهران برای ارزیابی عملکرد مراکز فرهنگی است

جشنواره اوقات فراغت طهران برای ارزیابی عملکرد مراکز فرهنگی است