مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 23:352023-07-01سياسي

کسب رتبه اول طرح رایحه خدمت توسط فرمانداری ساوه


این فرمانداری رتبه نخست اجرای طرح رایحه خدمت استان مرکزی را کسب کرده است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ستون ، مهدی الیاسی شامگاه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: خدمت به مردم نزد خدای متعال از جایگاه والایی برخوردار است به طوری که در روایات مختلف به آن تاکید ویژه شده است لذا این عظمت خدمت به مردم و بندگان خداست و بنا بر فرموده رهبر انقلاب باید مدیران و مسئولین در خدمت به مردم از یکدیگر سبقت بگیرند.

وی بر لزوم و اهمیت برگزاری میزهای خدمت اشاره کرد و افزود: تقویت روحیه جهادی در کنار شناسایی مسائل و مشکلات مردم از نزدیک، یکی دیگر از اهداف این رزمایش می باشد.

وی تصریح کرد: مدیران دستگاه های اجرایی در این دولت روحیه انقلابی و جهادی را سرلوحه کار خود قرارداده و با تلاش بی وقفه و شبانه روزی به دنبال توانمندسازی محلات کم برخوردار شهرستان می باشند.

فرماندار ویژه شهرستان ساوه ادامه داد: درهمین راستا رزمایش جهادی میز خدمت، گفتگوی چهره به چهره و بدون واسطه مردم با مدیران دستگاه های اجرایی درجهت خدمت رسانی بی منت طی دومرحله روزهای 13 و 14 تیر ماه  و مرحله دوم در تاریخ 26 و 27 تیرماه 1402 از ساعت 17 الی 20 در محل خیمه گاه معرفت آستان مقدس حضرت اسحاق بن موسی کاظم(ع) شهرستان ساوه برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه اول طرح رایحه خدمت توسط فرمانداری ساوه

کسب رتبه اول طرح رایحه خدمت توسط فرمانداری ساوه