مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 11:302023-07-13دانش

نشست تخصصی کنکور و خشونت در چرخه آموزش برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از  روابط عمومی پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (پمفات)، - نشست تخصصی کنکور و خشونت در چرخه آموزش به همت گروه مطالعات علم و فناوری پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی و با همکاری گروه جامعه شناسی معرفت، علم و فناوری انجمن جامعه شناسی ایران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از  روابط عمومی پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (پمفات)، نشست تخصصی کنکور و خشونت در چرخه آموزش به همت گروه مطالعات علم و فناوری پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی و با همکاری گروه جامعه شناسی معرفت، علم و فناوری انجمن جامعه شناسی ایران برگزار خواهد شد.

در این نشست تخصصی آقای تهمتن برومند بعنوان سخنران، دکتر مقصود فراستخواه و دکتر فرهاد بیانی بعنوان ناقد به بیان سخنان خود می پردازند.

دبیری این نشست بر عهده خانم دکتر فهیمه نظری است.

این نشست، شنبه 24 تیرماه 1402 از ساعت 14تا 16 در محل تالار ابونصرمحمد فارابی پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی (پمفات) به صورت حضوری و مجازی برپا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست تخصصی کنکور و خشونت در چرخه آموزش برگزار می شود

نشست تخصصی کنکور و خشونت در چرخه آموزش برگزار می شود