مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 09:112023-06-28فرهنگي

پای صحبت بانوی دانشمند برتر دنیا؛ چرا از ایران نمی روم؟


خبرگزاری فارس - تبریز- معصومه درخشان: در ادامه سلسله نشست های بسیج رسانه آذربایجان شرقی با نخبگان و کار آفرینان این بار واحد خواهران بسیج رسانه میزبان خانم دکتر سودابه داوران بودند.

پروفسور سودابه داوران که بعد از حضور در جشنواره بین المللی  تکنوفست ترکیه و کسب مدال طلای آکادمی مخترعان اروپا به تازگی به تبریز آمده است در جمع بانوان خبرنگار حاضر شد و به سئوالات آنان پاسخ داد.

برنامه نشست برای ساعت 11 قبل از ظهر اعلام شده، هنوز 10 دقیقه ای به ساعت 11 مانده است و خانم دکتر داوران وارد سالن جلسه می شود.

جوانان به امیدآفرینی نیاز دارند قبل از شروع رسمی جلسه خوش و بش و تبریک گفتن به خانم دکتر داوران توسط همکاران خبرنگار صورت می گیرد و او با لبخند و آرامش خاصی که در چهره دارد برای همه دوستان خبرنگار آرزوی موفقیت کرده و تاکید می کند جوانان ما به امیدآفرینی نیاز دارند.

کم کم بقیه دوستان خبرنگار نیز به جمع ما اضافه می شوند.

جلسه صمیمی دیدار با خیرمقدم گویی خانم هاشم زاده مدیر امور بانوان بسیج رسانه آغاز می شود و بعد از صحبت های مقدماتی از دوستان خبرنگار می خواهد صحبت ها و سوالات خود را از دکتر داوران مطرح کنند.

دوست دارم خانم دکتر داوران به عنوان یک بانوی ایرانی از حضور در عرصه های بین المللی برایمان صحبت کند برای همین می پرسم خانم د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای صحبت بانوی دانشمند برتر دنیا؛ چرا از ایران نمی روم؟

پای صحبت بانوی دانشمند برتر دنیا؛ چرا از ایران نمی روم؟