مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 14:052023-07-02بين الملل

هرکی شما بفرمایید! (گفت و شنود)


از اتفاقات جالبی که در این دوره از اعتراضات فرانسه مشهود است، برخورد سلبریتی های این کشور با رخدادهای کشورشان و به نوعی انجام رفتار هایی در حمایت از دولت است.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - کیهان نوشت: گفت: از فرانسه چه خبر؟! گفتم: امباپه فوتبالیست معروف و پر طرفدار فرانسه با صدور بیانیه ای به آتش زدن اموال عمومی از سوی معترضان فرانسوی اعتراض کرده و نوشته است؛ آنچه به آتش می کشید اموال خودتان است و آنها را ملامت کرده که آتش زدن بانک ها و فروشگاه ها و خودروها روال قابل قبولی برای اعتراض نیست.

گفت: برخی از سلبریتی های بی شخصیت داخلی را بگو که از آتش زدن اماکن عمومی و کشتن مردم و به آتش کشیدن آمبولانس ها از سوی اراذل اغتشاشگر و جنایات شرم آور دیگر دفاع می کردند! گفتم: یکی از هنرپیشه های فرانسوی هم که به حمایت از اغتشاشگران در ایران گیس خود را قیچی کرده بود در مقابل قتل یک جوان 17 ساله توسط پلیس فرانسه و صدها تن از مردمی که مجروح و یا بازداشت شده اند خاک مرده به دهانش پاشیده و  لام تا کام اعتراضی نکرده است.

گفت: آنها طرفدار دولت خودشانند ولی برخی از سلبریتی های این جا کاسه لیس بیگانگان هستند و برای گدایی یک مشت دلار از وطن فروشی هم رویگردان نیستند! گفتم: یکی از خان ها متوجه شد که نوکرش غمزده و ناراحته.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرکی شما بفرمایید! (گفت و شنود)

هرکی شما بفرمایید! (گفت و شنود)