مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 12:152023-07-09فرهنگي

آخرین روز «مبارک» چگونه گذشت؟/ مقاومت زنان به روایت میکروتئاتر


آخرین روز نوزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک با استقبال مخاطبان از آثار اجرا شده در این روز همراه بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روز شنبه 17 تیر نوزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک آخرین روز اجراهای خود را سپری کرد و نمایش های مختلف این روز از جشنواره با استقبال مخاطبان اجرا شدند.

پایانی که با حضور مخاطبان رقم خورد نهمین و آخرین روز نوزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک در بخش های صحنه ای و فضای باز خود با استقبال مخاطبان و علاقه مندان به تئاتر سپری شد که برخی از این آثار توانستند به لحاظ کیفی نظر مخاطبان را جلب کنند و برخی نیز در این امر موفق نبودند.

اما در کل آخرین روز جشنواره با توجه به اینکه جدول اجرایی متراکمی را در بخش صحنه ای داشت، با حضور مخاطبان در سالن های میزبان، حسن ختام خوبی برای نوزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک بود.

روایت مقاومت زنان در جبهه های جنگ با میکروتئاتر نمایش پیراهنی به نام جنگ به نویسندگی و کارگردانی سرگل اسلامیان از تهران از جمله آثاری بود که در آخرین روز نوزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک به صحنه رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین روز «مبارک» چگونه گذشت؟/ مقاومت زنان به روایت میکروتئاتر

آخرین روز «مبارک» چگونه گذشت؟/ مقاومت زنان به روایت میکروتئاتر