مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 21:002023-06-26سياسي

واکنش رییس شورای شهر مشهد به تصویب کلیات طرح حمل و نقل رایگان: همچنان مخالفم


رییس شورای شهر مشهد در واکنش به تصویب کلیات طرح حمل و نقل رایگان گفت: همه می دانند که من مخالف این طرح هستم و همچنان نظرم بر همین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، با رای اعضای شورای اسلامی شهر، کلیات طرح عدم دریافت کرایه خدمات حمل ونقل عمومی در سازمان اتوبوسرانی از شهروندان و استفاده از ظرفیت های اقتصادی به منظور جبران هزینه های آن ، با لحاظ تبصره های مربوطه مصوب شد.

حمل و نقل عمومی مشهد، این بار رایگان می شود؟   حمل ونقل عمومی رایگان یکی از موضوعاتی است که مسئولان همیشه  درمورد آن صحبت می کنند، اما هیچ گاه تلاشی جدی برای اجرایی شدن این موضوع انجام نشده و اجرای آن تاکنون چیزی شبیه رویا بوده است؛ حالا گویا مدیریت شهری مشهد می خواهد این رویا را به حقیقت تبدیل کند.

14 فروردین ماه امسال بهای بلیت قطارشهری و اتوبوس مشهد به ترتیب از 1200 تومان و 1000 تومان به یکباره به 1500 تومان رسید و انتقادات مردم را در پی داشت.

این در حالی است که چند روز بعد با مصوبه شورای شهر، بلیت اتوبوس و مترو به هزار و 200 تومان کاهش یافت.

ساعتی پیش نیز، کلیات طرح عدم دریافت کرایه خدمات حمل ونقل عمومی در سازمان اتوبوسرانی از شهروندان و استفاده از ظرفیت های اقتصادی به منظور جبران هزینه های آن ، با لحاظ تبصره های مربوطه تصویب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش رییس شورای شهر مشهد به تصویب کلیات طرح حمل و نقل رایگان: همچنان مخالفم

واکنش رییس شورای شهر مشهد به تصویب کلیات طرح حمل و نقل رایگان: همچنان مخالفم