مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 16:002023-07-04سياسي

تصویب آیین نامه حق التدریس دوره های کوتاه مدت پژوهشگاه ICT


مرکز آموزش مهارت های تحول دیجیتال پژوهشگاه ICT با هدف ایجاد انگیزه و بهره گیری مؤثرتر از مدرسین خبره کشور، پیشنهاد اصلاح و بازنگری آیین نامه حق التدریس پژوهشگاه را ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ دکتر مازوچی، رییس مرکز آموزش مهارت های تحول دیجیتال پژوهشگاه ICT در خصوص اصلاح و بازنگری آیین نامه حق التدریس گفت: آیین نامه پیشنهادی مرکز آموزش مهارت های تحول دیجیتال پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات پس از اخذ نظرات حوزه های پژوهشی و پشتیبانی پژوهشگاه، نهایی شده و در هیأت رییسه پژوهشگاه، مصوب و ابلاغ گردید.

وی همچنین تأکید کرد: در آیین نامه جدید حق التدریس بر دو موضوع توانمندی های فردی و ابتکارات مدرس جهت برگزاری اثربخش دوره ها تأکید شده است.

همچنین در این آیین نامه به نکات مختلف همچون تقسیم بندی دوره های آموزشی، متناسب با سطوح استاندارد تعریف شده در بخشنامه های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان اداری و استخدامی کشور برای کارکنان و سایر مخاطبان، امتیاز حاصل از گزارش های بازخورد گیری و سطح رضایت مخاطبان در خصوص معیارهای مختلف برگزاری دوره ها اعم از تسلط مدرس به مفاهیم، قدرت بیان و تفهیم مطالب، مشارکت دهی شرکت کنندگان و ترغیب آن ها به مشارکت و همچنین پاسخگویی به سوالا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب آیین نامه حق التدریس دوره های کوتاه مدت پژوهشگاه ICT

تصویب آیین نامه حق التدریس دوره های کوتاه مدت پژوهشگاه ICT