مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 15:102023-07-18حوادث

پایان فرار عاملان قتل زن اصفهانی


رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری قاتل بانوی اصفهانی و 2 همدست دیگرش در عملیات ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حسین تُرکیان رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در فروردین ماه سال جاری در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره قتل مسلحانه در یکی از محلات شهرستان اصفهان، بلافاصله تیمی متشکل از کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی و کارشناسان بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی در محل وقوع جنایت حاضر شدند.

  وی افزود: با حضور کارآگاهان پلیس و انجام تحقیقات میدانی مشخص شد خانمی 42 ساله در خودرو شخصی خود با اصابت 5 گلوله به قتل رسیده و عامل و یا عاملان این جنایت نیز به سرعت از محل متواری شده اند.

ترکیان گفت: در نهایت با انجام اقدامات تخصصی پلیسی، محل اختفای قاتل در یکی از استان های همجوار شناسایی و در یک عملیات کاملا پیچیده پلیسی پس از 3 ماه فرار و زندگی مخفیانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: متهم پس از حضور در پلیس آگاهی به قتل مسلحانه در قبال دریافت مبلغ 2 میلیارد ریال با مشارکت همسر و برادر همسر مقتول اعتراف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان فرار عاملان قتل زن اصفهانی

پایان فرار عاملان قتل زن اصفهانی