مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 15:302023-06-27سياسي

مراسم نکوداشت مظفر علی کشمیری برگزار شد


رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در پاکستان با همکاری گروه های زبان فارسی دانشگاه های نومل و بین الملل اسلامی از خدمات مظفر علی کشمیری استاد و مدرس زبان فارسی تقدیر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، احسان خزاعی رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران با حضور در مراسم نکوداشت مظفر علی کشمیری استاد و مدرس زبان فارسی، طی سخنانی حمایت از آموزش، توسعه و گسترش زبان فارسی را از وظایف رایزنی فرهنگی دانست و از تلاش های این استاد زبان و ادبیات فارسی تقدیر به عمل آورد.

در این مراسم که با همکاری گروه های زبان فارسی دانشگاه نومل و دانشگاه بین الملل اسلامی برگزار شد، رییس گروه زبان فارسی و استادان زبان فارسی این دانشگاه و دانشگاه بین الملل اسلامی حضور داشتند و رایزن فرهنگی و سایر استادان، ضمن تجلیل از خدمات علمی و فرهنگی این استاد زبان فارسی، ارتقا جایگاه علمی مظفر علی کشمیری را به وی تبریک گفتند.

خزاعی رایزن فرهنگی ایران در این مراسم ضمن قرائت شعر زگهواره تا گور دانش بجوی گفت: اگر ما رهرو واقعی سیره و روش پیامبر اکرم (ص) باشیم می بایست همیشه در تلاش برای یادگیری باشیم و امروز همه ما شاهد اهتمام دکتر مظفر علی کشمیری برای یادگیری هستیم که او با سعی بلیغ همواره در راه فراگیری علم، تدریس و تحقیق می نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم نکوداشت مظفر علی کشمیری برگزار شد

مراسم نکوداشت مظفر علی کشمیری برگزار شد