مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 15:402023-07-04فرهنگي

می خواهیم تئاتر فراگیر در سراسر ایران رواج پیدا کند


مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه دبیر نوزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک با گروه های نمایشی بخش فراگیر بهزیستی حاضر در جشنواره دیدار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، در پنجمین روز از برگزاری نوزدهمین دوره جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک، کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه هادی حجازی فر دبیر جشنواره، میرآرش مصطفایی مدیر اجرایی و امیر موسی کاظمی مدیر روابط عمومی جشنواره، با حضور در هتل باباطاهر با اعضای گروه های بهزیستی حاضر در این دوره از جشنواره دیدار کردند.

کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی در این دیدار که با حضور هفت گروه نمایشی از شهرهای مختلف ایران در بخش فراگیر بهزیستی برگزار شد، گفت: هیچ وقت خسته نشوید و پای کار تئاتر بمانید.

گروه های نمایشی بخش فراگیر در دوره نوزدهم جشنواره نمایش عروسکی تهران خوش درخشیدند و جای شکر دارد که چنین هنرمندان و گروه های نمایشی بااستعدادی در ایران وجود دارد.

وی ادامه داد: ما با برنامه ریزی هایی که از پیش انجام شده است، می خواهیم تئاتر فراگیر و بهزیستی در استان ها و شهرهای ایران رواج پیدا کند و جامعه را پیگیر این نمایش ها کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

می خواهیم تئاتر فراگیر در سراسر ایران رواج پیدا کند

می خواهیم تئاتر فراگیر در سراسر ایران رواج پیدا کند