مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 08:502023-07-04اقتصادي

اجرای طرح زراعت چوب در سطح 176 هکتار اراضی جنوب کرمان


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان گفت: در راستای تامین نیاز اولیه صنایع چوب کشور طی یک سال گذشته 176 هکتار طرح زراعت چوب در این منطقه اجرا شد.

  - ایسنا/کرمان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان گفت: در راستای تامین نیاز اولیه صنایع چوب کشور طی یک سال گذشته 176 هکتار طرح زراعت چوب در این منطقه اجرا شد.

  قاسم رحیمی نیا امروز 13 تیرماه با اشاره به اقدامات انجام شده طی یک سال اخیر توسط اداره جنگلداری و جنگلکاری جنوب کرمان، نقش مهم زراعت چوب در ایجاد فضای سبز را مورد تاکید قرار داد و افزود: علاوه بر نقش مهمی که این طرح در ایجاد فضای سبز دارد می تواند در مهار کردن ریزگردها، تولید اکسیژن و جذب دی اکسیدکربن نیز نقش بسزا و تأثیرگذاری داشته باشد.

وی با اشاره به اجرای 176 هکتار طرح زراعت چوب از گونه های سریع الرشد و چوب ده در جنوب کرمان، افزود: حفاظت از جنگل های طبیعی یکی از مهم ترین اهداف توسعه زراعت چوب است که در طرح زراعت چوب برای جلوگیری از نابودی جنگل های طبیعی اجرا می شود و می کوشد که در راستای تأمین چوب مورد نیاز کارخانجات و صنایع چوبی باعث جلوگیری از نابودی جنگل های طبیعی شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان، ترغیب مردم و بخش خصوصی برای وارد شدن به این صنعت و اعطاء تسهیلات و بسته های حمایتی را ضامن توسعه زرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح زراعت چوب در سطح 176 هکتار اراضی جنوب کرمان

اجرای طرح زراعت چوب در سطح 176 هکتار اراضی جنوب کرمان