مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 13:002023-07-05اجتماعي

سردار هادیانفر: بخش عمده ای از نواقص قطعه 2 آزادراه تهران-شمال برطرف شده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار «سیدکمال هادیانفر» رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا به همراه سردار حسینی جانشین پلیس راهور فراجا و مسئولانی از وزارت راه و شهرسازی، - رییس پلیس راهور فراجا گفت: قبلا همکاران ما بازدید هایی از این محور داشتند و نواقص اعلام شده بود که اکنون بخش عمده ای از نواقص برطرف شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار سیدکمال هادیانفر رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا به همراه سردار حسینی جانشین پلیس راهور فراجا و مسئولانی از وزارت راه و شهرسازی، سازمان هلال احمر، سازمان اورژانس و مدیرعامل شرکت آزاد راه تهران- شمال از فاز دوم آزادراه تهران-شمال بازدید کردند.

سردار هادیانفر در حاشیه این بازدید گفت: امروز بازدیدی از فاز دوم آزادراه تهران-شمال داشتیم که متخصصین عزیزمان در بنیاد مستضعفان باهمکاری وزارت راه و شهرسازی، سازمان توسعه راه ها و مجموعه نخبگان داخلی تلاش بسیار گسترده ای را در ایجاد آزاد راه تهران -شمال انجام می دهند.

وی افزود: قبلا همکاران ما بازدید هایی از این محور داشتند و نواقص اعلام شده بود که اکنون بخش عمده ای از نواقص برطرف شده و ایمن سازی ها صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار هادیانفر: بخش عمده ای از نواقص قطعه 2 آزادراه تهران-شمال برطرف شده

سردار هادیانفر: بخش عمده ای از نواقص قطعه 2 آزادراه تهران-شمال برطرف شده