مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 10:002023-06-24پزشكي

منطقه کاشان تنها یک دستگاه «ام آر آی» دارد


سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: تصویربرداری «ام آر آی» در مراکز درمانی این شهرستان طی سال گذشته به رقم 25 هزار تصویر رسید که  15 هزار ام آر ای در مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان و 10 هزار و 54 مورد نیز در بیمارستان نقوی انجام شده است.

- ایسنا/اصفهان سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: تصویربرداری ام آر آی در مراکز درمانی این شهرستان طی سال گذشته به رقم 25 هزار تصویر رسید که  15 هزار ام آر ای در مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان و 10 هزار و 54 مورد نیز در بیمارستان نقوی انجام شده است.

عباس آزادی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: روزانه 200 نفر برای دریافت نوبت، انجام ام آر آی و دریافت جواب به بیمارستان شهید بهشتی کاشان مراجعه می کنند، به طوری که در سه ماه اول سال جاری بیش از شش هزار ام آر آی با نظر پزشک متخصص انجام شده است.

وی افزود: بنا بر آمار ثبت شده، روزانه 60 ام آر آی در مرکز آموزشی درمانی نقوی انجام می شود، در حالی که طبق استاندارد، روزانه 20 عدد تصویربرداری ام آر آی قابل انجام است.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان، تصریح کرد: دستگاه ام آر آی بیمارستان نقوی مستهلک و از رده خارج شده است و برای تهیه یک دستگاه جدید و پیشرفته با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حال رایزنی هستیم که پس ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه کاشان تنها یک دستگاه «ام آر آی» دارد

منطقه کاشان تنها یک دستگاه «ام آر آی» دارد