مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 22:172023-07-05سياسي

لزوم توجه بیشتر پلیس به پلاک گذاری و معاینه فنی موتورسیکلت ها


در مجمع کلان شهرهای ایران بر ضرورت هوشمندسازی شهر به جای آیکن سازی خیابان ها، اصرار بر پلاک گذاری موتور سیکلت ها از سوی پلیس، استفاده از ظرفیت مراکز معاینه فنی و لزوم خروج مرکز معاینه فنی از ستاد و تبدیل آن به واحد تأکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، مجمع کلانشهرهای ایران به میزبانی ستاد معاینه فنی شهر تهران چهارشنبه 14 تیرماه برگزار شد.

شادی مالکی در پانزدهمین نشست مشترک ستاد معاینه فنی کلانشهرهای ایران گفت: هدف از برگزاری این نشست پیگیری امور صنفی و کارآمدی اثربخشی معاینه فنی است.

معاینه فنی از الزامات رانندگی است و به جهت پایش خودروها از نظر ایمنی اهمیت دارد و قطعا از لحاظ کاهش تصادفات تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه این نیازمند توجه مسئولین ذی ربط است تا از لحاظ تشکیلات و کادر سازمانی به این مسئله رسیدگی کنند، اظهار کرد: کلانشهرها از نظر مختصات خاص خود قطعا نیازمند پایش دقیق تری در این حوزه هستند.

شهرهای بسیاری درگیر آلودگی هوا هستند و بحث بازنگری در پایش خودروها مهم است.

مالکی به بیان اقدامات ستاد معاینه فنی تهران پرداخت و خاطرنشان کرد: در این دوره تمهیداتی اندیشیده شد تا از ظرفیت معاینه فنی بهره برداری دیگری کنیم که اگر شهروند تهرانی در حوزه خودرو به مشکلی برخورد می کند به اولین جایی که بیندیشد مراکز معاینه فنی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه بیشتر پلیس به پلاک گذاری و معاینه فنی موتورسیکلت ها

لزوم توجه بیشتر پلیس به پلاک گذاری و معاینه فنی موتورسیکلت ها