مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 09:202023-07-18اجتماعي

توصیه هایی برای حفظ سلامتی در آلودگی هوای خراسان شمالی


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در پی تعطیلی ادارات استان در امروز به علت آلودگی هوا توصیه هایی برای حفظ سلامتی در آلودگی هوا اعلام کرد.

- محمدرضا اکبری، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهارکرد: بنا به دستور کمیته اضطرار استانداری که صبح امروز 27 تیرماه تشکیل شد، با توجه به اعلام وقوع گرد و غبار از سوی اداره کل هواشناسی و احتمال بالا رفتن میزان ذرات گرد و غبار در استان، از ساعت 9 صبح امروز تمام ادارات در شهرهای بحرانی تعطیل هستند.

وی گفت: شاخص آلودگی هوای بجنورد از امروز از 300 گذشت، این آلودگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازمدیریت بحران استانداری از مرزهای غربی وارد استان شده است و در حال افزایش است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی افزود: در شهرهای بحرانی تمام افراد به ویژه افراد حساس شامل سالمندان، مادران باردار، کودکان و افراد دارای سابقه بیماری قلبی عروقی و تنفسی از منزل خارج نشوند.

اکبری ادامه داد: در شهرهای با وضعیت هشدار، گروه های حساس تا حد امکان از خروج غیرضروری از منزل و تردد بی مورد در معابر شهری خودداری کنند، سایر افراد نیز با استفاده از ماسک مناسب و در مواقع ضروری خارج شوند و حضوردر فضای باز را به حداقل کاهش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه هایی برای حفظ سلامتی در آلودگی هوای خراسان شمالی

توصیه هایی برای حفظ سلامتی در آلودگی هوای خراسان شمالی