مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 11:552023-07-17اقتصادي

لرستان پایلوت هوشمندسازی سامانه حمل آرد در کشور


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان گفت: برای بحث نظارت بر حمل آرد برای تمام کامیون های حمل آرد GPS نصب کردیم که لرستان به عنوان پایلوت کشوری در اجرای این طرح قرار دارد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان گفت: برای بحث نظارت بر حمل آرد برای تمام کامیون های حمل آرد GPS نصب کردیم که لرستان به عنوان پایلوت کشوری در اجرای این طرح قرار دارد.

حجت الله بیرانوند در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در بحث توزیع آرد چون کرایه حمل آرد را نانوا پرداخت می کند، پیمانکار آرد با تفاهمی که بین خبازان و پیمانکار صورت می گیرد به حمل کالا واگذار می شود.

وی ادامه داد: در لرستان حمل آرد به شرکت حمل و نقل آبادان انجام می شود که در شهرستان ها پیمانکارانی دارد که وظیفه اصلی ما نظارت بر آن هاست.

بیرانوند تصریح کرد: ما الان گندم را از کشاورزان کیلویی 15 هزار تومان خریداری می کنیم و بیش از 1000 تومان هزینه جانبی دارد و آن را کیلویی 665 تومان به کارخانه های آرد می دهیم، اما یک کیسه آرد را به نانوا 35 هزار تومان می دهیم که فاصله قیمتی معناداری دارد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان با اشاره به مصرف سالانه 300 هزار تن گندم در استان، اضافه کرد: فقط در لرستان 14 هزار و 500 میلیارد تومان یارانه آرد می دهیم که این فاصله ها انگیزه را برای تخلف زیاد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لرستان پایلوت هوشمندسازی سامانه حمل آرد در کشور

لرستان پایلوت هوشمندسازی سامانه حمل آرد در کشور