مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 23:002023-06-22سياسي

ابتذال و اعتیاد 2 محور تهاجم دشمن به ایران


امام جمعه رودسر با اشاره به اینکه امروز دشمن با 2 شعار ابتذال و اعتیاد به جنگ ملت ایران آمده است، گفت: وقتی ولنگه بازی، فساد و فحشا و منکرات و همچنین اعتیاد وارد جامعه شود آن جامعه از درون پوسیده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر، محمدرضا شهاب زاده امروز در مراسم همایش روز ملی اصناف و تجلیل از پیشکسوتان و بازاریان نمونه شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری رودسر با اشاره به نقش تاثیرگذار اصناف در رشد و توسعه اقتصادی شهر اظهار کرد: از ابتدای انقلاب اصناف علس رغم همه مشکلات در خط مقدم فعالیت های اقتصادی نقش آفرینی کردند و از این طریق از انقلاب و نظام حمایت کردند.

  وی با تاکید بر لزوم حمایت از اصناف و حل مشکلات این قشر از جامعه افزود: کار اصناف با معیشت مردم گره خورده و باید مشکلات بازاریان مورد توجه قرار گیرد تا برای تامین نیازمندی های مردم بیشتر تلاش کنند.

  ضرورت حمایت از بازار با حل مشکلات مالیاتی امام جمعه رودسر نیز با گرامیداشت اول تیرماه روز اصناف اظهار کرد: همراهی و همسویی کسبه و اصناف با انقلاب و حرکت های اسلامی در طول تاریخ انقلاب اسلامی ستودنی است.

  وی با اشاره به اینکه بازاریان همواره بازوان توانمند انقلاب هستند و نقش تاثیرگذاری در خنثی کردن اغتشاشات اخیر داشتند، گفت: در سال گذشته تلاش دشمنان خارجی با حما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتذال و اعتیاد 2 محور تهاجم دشمن به ایران

ابتذال و اعتیاد 2 محور تهاجم دشمن به ایران