مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 11:202023-07-17سياسي

قبح شکنی از بی حجابی با مانور بر سلبریتی های ایرانی


متاسفانه برخی رسانه ها در داخل با سوءاستفاده از آزادی ها در کارزار رسانه ای دشمن فعال بوده و امنیت روانی جامعه را نشانه گرفته اند.

- فارس پلاس؛ خط ویژه - خط ویژه، رصدی است روزانه از لابه لای روزنامه های داخلی و عملیات رسانه ای پایگاه های خبری رسانه های ضد انقلاب، در این رصد  برآنیم که بتوانیم خطوط مشترک میان بعضی از رسانه های داخلی و ضد انقلاب را بررسی و تحلیل کنیم.

******* کارزار مشترک BBC و جریان غربگرا برای تطهیر یک قاتل بی بی سی فارسی در مطلبی نوشت: وکیل عباس دریس از تلاش برای درخواست اعاده دادرسی و توقف حکم اعدام خبر داد.

فرشته تابانیان، وکیل عباس دریس، به روزنامه شرق گفته است که وکلای این محکوم به اعدام با اقدام به درخواست اعاده دادرسی، در تلاش هستند تا در روزهای آینده دستور توقف اجرای حکم را از دیوان عالی کشور بگیرند.

اینترنشنال نیز دقیقا همین خط رسانه ای را دنبال کرده و با استناد به مطلب منتشر شده در روزنامه شرق به تطهیر یک قاتل پرداخته است.

    این فضاسازی رسانه ای در حالی است که عباس دریس در آشوب های آبان 1398 به همراه برادرش محسن دریس در ماهشهر بازداشت و به محاربه، اخلال در نظم و مشارکت در قتل رضا صیادی، یکی از نیروهای یگان ویژه نیروی انتظامی متهم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قبح شکنی از بی حجابی با مانور بر سلبریتی های ایرانی

قبح شکنی از بی حجابی با مانور بر سلبریتی های ایرانی