مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 09:402023-06-25سياسي

سخنگوی قوه قضاییه: خاوری همچنان تحت تعقیب است/ کانادا همکاری ندارد


ستایشی درباره اقدامات دستگاه قضایی برای بازگرداندن محمودرضا خاوری مدیرعامل اسبق بانک ملی و از متهمان اصلی پرونده فساد 3 هزار میلیاردی به کشور گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایسنا، سخنگوی قوه قضاییه در تماس با دادستان های مربوطه دستور رسیدگی به موضوع خشک شدن چشمه علی شهرری، رسیدگی به پروژه بام کرمان و ورود فاضلاب به محصولات تولیدی در شیراز را داد.

وی با بیان اینکه رسانه ها باید فعالانه عمل کنند، گفت: رسانه ها باید راستی آزمایی کنند.

ما آمادگی همکاری با رسانه ها را داریم، در اتاقمان باز است و سعی می کنیم پاسخگویی خوب و موثری را برای تنویر افکار عمومی داشته باشیم.

محمودرضا خاوری همچنان تحت تعقیب قضایی است ستایشی درباره اقدامات دستگاه قضایی برای بازگرداندن محمودرضا خاوری مدیرعامل اسبق بانک ملی و از متهمان اصلی پرونده فساد 3 هزار میلیاردی به کشور گفت: اتفاق جدیدی در این پرونده رخ نداده است.

درخواست استرداد و اعلان قرمز در خصوص خاوری انجام شده است، اما دولت کانادا همکاری لازم را در خصوص استرداد خاوری نمی کند و او حسب موازین قانونی، تحت تعقیب قضایی است.

وی در ادامه با بیان اینکه قوه قضاییه در برخورد با مفسدان اقتصادی با کسی تعارف ندارد، گفت: با فساد اقتصادی با قاطعیت برخورد می کنیم اما آیا فقط برخورد کافی است یا خیر؟ ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی قوه قضاییه: خاوری همچنان تحت تعقیب است/ کانادا همکاری ندارد

سخنگوی قوه قضاییه: خاوری همچنان تحت تعقیب است/ کانادا همکاری ندارد