مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 12:402023-07-04اجتماعي

بیش از 830 هزار داوطلب کنکور کارت ورود به جلسه گرفتند


مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه بیش از 830 هزار داوطلب کارت کنکور خود را دریافت کردند، گفت: مهلت دریافت کارت ورود به جلسه داوطلبان امشب پایان می یابد.

- مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه بیش از 830 هزار داوطلب کارت کنکور خود را دریافت کردند، گفت: مهلت دریافت کارت ورود به جلسه داوطلبان امشب پایان می یابد.

علیرضا کریمیان در گفت وگو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: داوطلبان نوبت دوم آزمون سراسری سال 1402، برای شرکت در امتحان لازم است تا پایان وقت امروز سه شنبه 13 تیر به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کرده و با ورود به پنل کاربری خود از طریق درج کدملی، شماره فراگیر و رمز عبور یک نسخه چاپی از برگه راهنما و کارت شرکت در آزمون را تهیه نمایند.

وی با بیان اینکه بیش از 830 هزار داوطلب کارت کنکور را دریافت کردند، افزود: داوطلبانی که در 2 یا 3 گروه آزمایشی متقاضی شده اند مانند گروه های آزمایشی هنر و زبان های خارجی، دارای 2 یا 3 کارت هستند و داوطلبان باید طبق تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

مشاور رییس، مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده نوبت دوم کنکور 1402 در پنج گرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 830 هزار داوطلب کنکور کارت ورود به جلسه گرفتند

بیش از 830 هزار داوطلب کنکور کارت ورود به جلسه گرفتند