مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 17:252023-06-26اقتصادي

22 اکیپ دامپزشکی زنجان بر نحوه ذبح دام در عید قربان نظارت می کنند


همزمان با روز عید قربان 24 اکیپ ثابت و سیار نظارت بهداشتی و شرعی در استان زنجان خدمات ارائه خواهند کرد.

- محمد باقر کاظمی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه کارشناسان دامپزشکی زنجان از دو روز قبل عید سعید قربان در میادین مجاز عرضه دام برای نظارت مستقر می شوند، گفت: همزمان با روز عید قربان 24 اکیپ ثابت و سیار نظارت بهداشتی و شرعی در استان زنجان خدمات ارائه خواهند کرد.

وی باتاکید بر اینکه از مردم ز ذبح دام در کنار خیابان، معابر و منزل پرهیز کنند، افزود: 11 تیم نظارتی ثابت و 13 تیم سیار نظارت برای جلوگیری از بروز بیماری ها بر نحوه ی ذبح دام در عید قربان نظارت دارند.

کاظمی با بیان اینکه این تیم ها متشکل از 11 دامپزشک و 26 بازرس گوشت هستند، ادامه داد: 4 ناظر شرعی نیز به همراه این تیم ها بر نحوه ذبح دام های قربانی نظارت خواهند داشت.

مدیرکل دامپزشکی استان زنجان گفت: استفاده از ماسک، دستکش و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در میادین دام و کشتارگاه ها الزامی است و اکیپ های دامپزشکی از دو روز قبل در میدان دام زنجان و خرمدره جهت معاینه دام ها مستقرند.

کاظمی با اشاره به اییکه کشتارگاه های دام استان از ساعت 7 تا 13 روز عید قربان خدمات ارائه می دهند، افزود: در عید قربان امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا ، کشتار دام صرفاً در کشتارگاه ها انجام می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 اکیپ دامپزشکی زنجان بر نحوه ذبح دام در عید قربان نظارت می کنند

22 اکیپ دامپزشکی زنجان بر نحوه ذبح دام در عید قربان نظارت می کنند