مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 11:252023-06-26اقتصادي

راه اندازی واحد حسابرسی داخلی در صندوق بازنشستگی کشوری


با هدف ایجاد شفافیت بیشتر نسبت به به کارگیری کنترل های داخلی مناسب و اثربخش در فرآیندهای داخلی به منظور دستیابی بهتر به اهداف، واحد حسابرسی داخلی در صندوق بازنشستگی کشوری ایجاد و راه اندازی شد.

- با هدف ایجاد شفافیت بیشتر نسبت به به کارگیری کنترل های داخلی مناسب و اثربخش در فرآیندهای داخلی به منظور دستیابی بهتر به اهداف، واحد حسابرسی داخلی در صندوق بازنشستگی کشوری ایجاد و راه اندازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، این فرایند مطابق با ساختار سازمانی کلان مصوب هیأت امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق های تابعه و تحت نظر کمیته حسابرسی صندوق به عنوان بازوی عملیاتی هیأت مدیره و مجمع صندوق فعالیت خواهد کرد.

شفاف سازی، کمک به به روزرسانی و تدوین آیین نامه های داخلی، بهبود فرایندها و کنترل های داخلی در صندوق و نظارت عالی بر کمیته های حسابرسی، مدیریت حسابرسی داخلی و دریافت گزارش های ادواری از مدیران حسابرسی شرکت ها و رفع ناهماهنگی های مربوط به فرایندها بر اساس منشور کمیته حسابرسی صندوق و دستورالعمل تنظیم روابط کمیته حسابرسی صندوق بازنشستگی با کمیته حسابرسی و واحد حسابرسی داخلی هلدینگ ها از جمله وظایف تعریف شده در این فرایند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی واحد حسابرسی داخلی در صندوق بازنشستگی کشوری

راه اندازی واحد حسابرسی داخلی در صندوق بازنشستگی کشوری