مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 08:202023-06-25سياسي

صلحیاران باید روحیه گذشت را به جامعه تزریق کنند


رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: شورای حل اختلاف و صلحیاران شجره مبارکی است و صلحیاران باید روحیه گذشت را به جامعه تزریق کنند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دادگستری سیستان و بلوچستان،حجت الاسلام علی مصطفوی نیا در همایش ملی ستاد صبر در استان  اظهار کرد: صلحیاران باید روحیه گذشت را به جامعه تزریق کنند  و شورای حل اختلاف و صلحیاران شجره مبارکی است که همه باید به این شجره متصف باشیم و در اجرای صلح و سازش از ظرفیت ریش سفیدان ، متنفذین و صلحیاران استفاده کنیم.

وی خطاب به صلحیاران گفت: شما باید ابتدا به وظیفه ذاتی که برقرای صلح و سازش است عمل نمایید و در مرحله بعد تبلیغ نمایید تا فرهنگ صلح و سازش در جامعه نهادینه شود.

رییس کل دادگستری استان افزود: اگر سطح مالی و تحصیلی جامعه بالا باشد ولی گذشت در آن وجود نداشته باشد هیچ لذتی وجود نخواهد داشت حجت الاسلام مصطفوی نیا ادامه داد: استان ما ازظرفیت بسیار بالایی برای ایجاد صلح و سازش برخوردار است که نشان از فرهنگ بالای مردم و مهربانی آنان دارد و باید قدردان این موهبت بزرگ بود و از آن نهایت استفاده را برد.

وی افزود: همه باید با فرهنگ صلح و سازش خو بگیرند و از این ظرفیت بالا در استان که اهل مصالحه هستند نهایت استفاده را ببریم و فرهنگ بالای مردم استان را د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صلحیاران باید روحیه گذشت را به جامعه تزریق کنند

صلحیاران باید روحیه گذشت را به جامعه تزریق کنند