مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 14:002023-06-26سياسي

1458 پرونده در سال سهم هر قاضی یزدی/لزوم تنفیذ نظارت بر دفاتر قضایی به استانها


رییس کل دادگستری استان یزد با بیان اینکه تشکیل دفاتر خدمات الکترونیک به عنوان پل ارتباطی بین حاکمیت و مردم اقدامی موثر بود، گفت: نبود امکان نظارت بر این دفاتر توسط استان ها چالش هایی را در حوزه خدمت به مردم ایجاد کرده است.

- ایسنا/یزد رییس کل دادگستری استان یزد با بیان اینکه تشکیل دفاتر خدمات الکترونیک به عنوان پل ارتباطی بین حاکمیت و مردم اقدامی موثر بود، گفت: نبود امکان نظارت بر این دفاتر توسط استان ها چالش هایی را در حوزه خدمت به مردم ایجاد کرده است.

غلامعلی دهشیری در دیدار اعضای شورای قضایی استان با آیت الله محمدرضا مدرسی یزدی از اعضای فقهای شورای نگهبان با اشاره به افزایش 10 درصدی ورودی پرونده به محاکم استان، گفت: در یک سال گذشته بیش از 264 هزار پرونده در محاکم قضایی استان تشکیل شده است.

وی کمبود نیرو را یکی از چالش های پیش روی دستگاه قضا دانست و افزود: در چهار سال گذشته علیرغم افزایش فزاینده حجم ورودی پرونده به محاکم استان تنها 18 قاضی جذب دستگاه قضا استان شده اند.

دهشیری سهم هر قاضی یزدی ازیک هزار و 464 پرونده در سال اعلام کرد و گفت: علی رغم رسیدگی به این حجم از پرونده، قضات یزدی از حیث اتقان آرا رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده اند و بیش از 87 درصد از آرا قضات استان در سایر محاکم تایید می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1458 پرونده در سال سهم هر قاضی یزدی/لزوم تنفیذ نظارت بر دفاتر قضایی به استانها

1458 پرونده در سال سهم هر قاضی یزدی/لزوم تنفیذ نظارت بر دفاتر قضایی به استانها