مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 20:302023-07-20سياسي

اشاعه معنویت در جامعه با زنده نگه داشتن یاد شهدا امکان پذیر است


اشاعه معنویت در جامعه با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا امکان پذیر است و محیطی که در آن یاد شهدا زنده نگه داشته شود، سرشار از پاکی و روح معنویت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار اعضای اولین یادواره شهدای رسانه استان یزد با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره شهدا در جامعه تصریح کرد: انتشار سخنان شهدا باعث گسترش آگاهی و معنویت در سطح جامعه می شود و همچنین یاد آن عزیزان همواره زنده نگه داشته می شود.

وی افزود: فضیلت و عظمت جهاد و شهادت و اثرات آن بر بقای اسلام و انقلاب اسلامی باید بسیار مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه یزد ادامه داد: شهدا به توصیه های اوصیا عمل کردند و به سعادت رسیدند و باید از این عزیزان به عنوان نشان دهنده راه برای نسل جدید یاد کنیم.

وی با بیان اینکه یادآوری اهداف و اقدامات شهدا اثری وضعی بر جامعه خواهد گذاشت، تصریح کرد: اشاعه معنویت در جامعه با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا امکان پذیر است و محیطی که در آن یاد شهدا زنده نگه داشته شود، سرشار از پاکی و روح معنویت است.

آیت الله ناصری با اشاره به زنده نگه داشتن روحیه فداکاری در جوانان بیان کرد: باید روحیه فداکاری و عشق به شهادت را در میان جوانان زنده نگه داریم تا این نسل نسبت به حرکت در مسیر الهی بیش از گذشته ترغیب شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشاعه معنویت در جامعه با زنده نگه داشتن یاد شهدا امکان پذیر است

اشاعه معنویت در جامعه با زنده نگه داشتن یاد شهدا امکان پذیر است