مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 23:002023-07-05سياسي

اقدامات علمی و پژوهشی سازمان انرژی اتمی قدرت آفرین است


معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی سازمان انرژی اتمی ایران اظهار کرد: رونمایی از شبیه ساز آموزشی راکتور اتمی آب سبک تحت فشار کار بزرگی است که اتفاق افتاده و این رخداد بزرگ در ارتباط مناسب با پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای محقق شده است.

- معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی سازمان انرژی اتمی ایران اظهار کرد: رونمایی از شبیه ساز آموزشی راکتور اتمی آب سبک تحت فشار کار بزرگی است که اتفاق افتاده و این رخداد بزرگ در ارتباط مناسب با پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای محقق شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد قنادی، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی سازمان انرژی اتمی ایران در مراسم رونمایی از شبیه ساز آموزشی راکتور اتمی آب سبک تحت فشار با توان 100 مگاوات حرارتی و 30 مگاوات تولید برق، ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر گفت: با تلاش های صورت گرفته، سازمان انرژی اتمی ایران اکنون به یکی از کشورهای قدرتمند دارنده چرخه سوخت هسته ای تبدیل شده است.

وی افزود: خوشبختانه در این دوره مدیریت سازمان و با حضور مهندس اسلامی، قدرت و صلابت به سازمان انرژی اتمی ایران تزریق شده و در این سازمان اقدامات فراوان قدرت آفرین انجام شده است.

قنادی با اشاره به تلاش های صورت گرفته از سوی مدیریت و کارکنان این سازمان تصریح کرد: با وجود اقدامات ارزشمندی که در سازمان انجام می شد اما فاق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات علمی و پژوهشی سازمان انرژی اتمی قدرت آفرین است

اقدامات علمی و پژوهشی سازمان انرژی اتمی قدرت آفرین است