مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 12:402023-07-18سياسي

پیشتازی گیلان در انقلاب اسلامی


به گفته مدیر سازمان اسناد و کتابخانه ملی استان گیلان، استان گیلان از دهه 40 تا حدود سال 57 در بسیاری از رخدادهای مهم تاریخی پیشتاز بوده و نقش بسزایی را در انقلاب اسلامی ایفا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حسین بهمنش پیش از ظهر امروز در جلسه نقد و بررسی کتاب تاریخ تحول گیلان اثر دکتر قدیر نجف زاده شوکی در سالن جلسات مرکز اسناد و کتابخانه ملی گیلان اظهار کرد: در راستای برگزاری نشست های گفت وگو و تفکر نقد کتاب انقلاب اسلامی با ایجاد چنین محافل فرهنگی برای دغدغه مندان فرهنگ  دوستان اهل قلم گرد هم آمدیم.

وی به تاریخ تحول اجتماعی و سیاسی گیلان اشاره کرد و گفت: استان گیلان از دهه 40 تا حدود سال 57 در بسیاری از رخدادهای مهم تاریخی پیشتاز بوده و نقش بسزایی را در انقلاب اسلامی ایفا کرده به همین دلیل باید با احتیاط بیشتر به وقایع پرداخته شود.

مدیر سازمان اسناد و کتابخانه ملی استان گیلان با تأکید بر پیشینه خوب گیلان در سه دهه اخیر مرکز اسناد ملی کشور تصریح کرد: سازمان ملی اسناد به آثار خوب و سند محور از لحاظ کمی و کیفی پرداخته به همین جهت اشرافیت کامل علمی و تاریخی برای پژوهشگران حائز اهمیت بسیار است.

بهمنش با انتقاد به کیفیت پایین چاپ و قیمت بالای کتاب گفت: با اینکه کتاب انقلاب اسلامی در گیلان سند محور عنوان شده اما برخی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشتازی گیلان در انقلاب اسلامی

پیشتازی گیلان در انقلاب اسلامی