مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 21:252023-07-16اقتصادي

اقتصاد گیلان و کشور ایتالیا مکمل یکدیگر هستند


سفیر ایتالیا در ایران با بیان اینکه اقتصاد گیلان با ایتالیا مکمل یکدیگر هستند، گفت: اقتصاد این دو منطقه مستعد همکاری های بیشتر است که باید در این بخش تصمیمات ویژه تری گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جوزپه پرونه، امروز یکشنبه در دیدار با رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان گیلان، اظهار کرد: گیلان یک استان ثروتمند به نظر می رسد و دارای توانمندی های زیادی در بخش های مختلف است.

وی با بیان اینکه کشور ایتالیا و ایران همیشه روابط عمیق فرهنگی و اقتصادی داشته اند، افزود: تعامل روابط تجاری و اقتصادی ایران و ایتالیا همیشه مورد تاکید بوده است.

سفیر ایتالیا در جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه تا چند سال پیش ایتالیا اولین شریک تجاری ایران در اروپا بود، گفت: اما در پی تحریم های اخیر، تجارت دوجانبه این دو کشور به طور چشم گیری کاهش پیدا کرد.

پرونه با بیان اینکه همیشه سعی بر این بوده است که روابط دو کشور بهبود یابد، اضافه کرد: اقتصاد استان گیلان و کشور ایتالیا به گونه ای مکمل یکدیگر می باشند و اقتصاد این دو منطقه مستعد همکاری های بیشتر است.

وی با اشاره به اینکه درخواست های زیادی از شرکت های ایتالیایی به منظور همکاری با ایران دریافت می کنیم، افزود: شایسته است که فرصت های همکاری اقتصادی، فرهنگی و سرمایه گذاری با این ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد گیلان و کشور ایتالیا مکمل یکدیگر هستند

اقتصاد گیلان و کشور ایتالیا مکمل یکدیگر هستند