مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 20:502023-06-22اقتصادي

گامی برای رفع ناترازی گاز/اجرای طرح مخازن روزمینی گاز در کشور


اجرای مخازن روزمینی در دستور کار است تا علاوه بر رفع ناترازی گاز، در بحران سرما صنایع در تأمین گاز خود مشکلی نداشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید چگنی شامگاه پنج شنبه در نشست با استاندار خراسان جنوبی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی خط لوله گاز دوراهی دشتک - نهبندان، بیان کرد: اجرای این خط تکمیل رینگ شرقی کشور را رقم خواهد زد و شاهد تقویت شبکه گازرسانی به شمال شرق کشور و خراسان جنوبی هستیم.

وی با بیان اینکه برنامه های بهینه سازی در دستورکار شرکت ملی گاز است، افزود: در این زمینه سرعت دادن به تعویض بخاری های فرسوده با بخاری هایی با بازده بالا می تواند بخشی از ناترازی گاز را جبران کند چگنی با بیان اینکه تعویض چهار میلیون بخاری کم بازده در دستور کار قرار دارد، گفت: استفاده از کنتورهای هوشمند برای مدیریت مصرف راهکار دیگر بهینه سازی مصرف گاز از سوی شرکت ملی گاز ایران است.

گازرسانی به 30 میلیون واحد تولیدی مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران اظهار کرد: اگر اجرای این پروژه کلان و ملی براساس برنامه و به درستی پیش برود، ضمن ایجاد بستر توسعه بازار بهینه سازی، تا حد زیادی مصرف گاز نیز کنترل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گامی برای رفع ناترازی گاز/اجرای طرح مخازن روزمینی گاز در کشور

گامی برای رفع ناترازی گاز/اجرای طرح مخازن روزمینی گاز در کشور