مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 12:502023-07-01ورزشي

رویارویی خاص یزدانی و تیلور در جهانی بلگراد


دیوید تیلور آمریکایی با حضور در رقابت های تورنمنت رنکینگ مجارستان و قرار گرفتن در رده های اول تا هشتم می تواند جای حسن یزدانی را در رده چهارم بگیرد تا اینبار احتمالا شاهد رقابت این دو چهره پیش از فینال رقابت های قهرمانی جهان باشیم.

- دیوید تیلور آمریکایی با حضور در رقابت های تورنمنت رنکینگ مجارستان و قرار گرفتن در رده های اول تا هشتم می تواند جای حسن یزدانی را در رده چهارم بگیرد تا اینبار احتمالا شاهد رقابت این دو چهره پیش از فینال رقابت های قهرمانی جهان باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چهارمین و آخرین مرحله رقابت های رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی برای معرفی رنکینگ نهایی کشتی گیران جهت حضور در رقابت های جهان 2023، از 22 تا 25 تیر به میزبانی بوداپست مجارستان برگزار می شود.

در شرایطی که تیم ملی کشتی آزاد آمریکا پس از برگزاری رقابت مرحله نهایی انتخابی تیم ملی، با چهره های مطرح خود همچون دیوید تیلور عازم این رقابت ها می شود، خبری از حضور چهره های شاخص کشتی آزاد ایران در این رقابت ها نیست.

غیبت حسن یزدانی در این رقابت ها باعث خارج شدن او از بین 4 نفر برتر رنکینگ برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان خواهد شد؛ اتفاقی که می تواند اینبار بر خلاف دو سه سال اخیر به رویارویی یزدانی و دیوید تیلور در مراحل مقدماتی یا نیمه نهایی منجر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویارویی خاص یزدانی و تیلور در جهانی بلگراد

رویارویی خاص یزدانی و تیلور در جهانی بلگراد