مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 19:002023-06-28سياسي

بالاترین خدمت،خدمت فرهنگی و بالاترین خیانت، خیانت فرهنگی است


مسوول بسیج فرهنگیان لرستان با بیان اینکه بالاترین خدمت،خدمت فرهنگی و بالاترین خیانت، خیانت فرهنگی است، گفت: بزرگترین خدمت شما در موضوعات خاص، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، نشست تخصصی کانون نویسندگان لرستان و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس لرستان با حضور جمعی از نویسندگان در سالن جلسات ساختمان فرهنگی هنری ارشاد اسلامی لرستان برگزار شد.

سید مهدی موسوی، مسئول کانون نویسندگان لرستان در این نشست با بیان اینکه از زمان حضور در کانون نویسندگان به عنوان مسئول سعی بر حرکت برنامه ریزی شده داشتم، اظهار کرد:  هدف ما از برگزاری اینگونه نشست ها آشنایی با اعضا و هم اندیشی در  راستای پیشبرد بهتر انجمن و کانون است.

وی با بیان اینکه  برآیند کارگاه هایی که با کمک بنیاد حفط آثار ک نشر ارزشهای دفاع مقدس داشتیم تولید چهل کتاب بود، افزود: در تلاشیم که دوستان با حمایت ما به سمت تولید اثر بروند تا بتوانیم خروجی خوبی از فعالیت ها داشته باشیم.

مسوول کانون نویسندگان لرستان گفت: نزدیک به 40 نفر بدون تبلیغات گسترده توانسته ایم برای کانون عضو گیری کنیم و امیدواریم با حمایت مسئولان کارها را با روند سریع تری پیش ببریم.

علی خسروی؛ مسوول بسیج فرهنگیان لرستان نیز در این نشست ضمن تبریک به مسئول جدید کانون نویسندگان استان اظهار داشت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالاترین خدمت،خدمت فرهنگی و بالاترین خیانت، خیانت فرهنگی است

بالاترین خدمت،خدمت فرهنگی و بالاترین خیانت، خیانت فرهنگی است