مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 20:112023-06-24سياسي

دیدار مسؤولان مجتمع قضایی جنوب غرب استان تهران با خانواده شهید «علی احمد نژاد»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملارد، در سومین روز از هفته قوه قضاییه مسؤولان مجتمع قضایی جنوب غرب استان تهران به همراه فرمانده انتظامی غرب استان تهران عصر امروز با حضور در منزل شهید گرانقدر علی احمد نژاد از شهدای فراجا با خانواده ایشان دیدار و گفت وگو کردند.

در این دیدار علی قاسمی، رییس دادسرای نظامی جنوب غرب استان تهران ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدای عظیم الشان اظهار کرد: از برکت خون شهداست که این انقلاب همواره استوار است و دشمنان این انقلاب با افکار واهی در پی تفرقه افکنی در بین مردم کشور هستند.

سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی غرب استان تهران در ادامه ضمن ادای احترام به خانواده شهید احمد نژاد و تبریک هفته قوه قضاییه از حضور مسؤولان مجتمع قضایی در این دیدار قدردانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، شهید علی احمد نژاد در تاریخ 20 اسفندماه 1368 متولد و در 18 اسفند ماه 1388 به خدمت اعزام شد و از نیروهای گشت کلانتری 12 شهرستان مارلیک در غرب استان تهران بود که در 19 بهمن ماه 1395 حین انجام خدمت به راننده خودرویی مظنون و دستور ایست داد اما راننده پس از توقف خودرو، در حالی که ماموران قصد نزدیک شدن به وی را داشتند، اقدام به شلیک به سوی آن ها کرده و در این حادثه گروهبان علی احمد نژاد به درجه رفیع شهادت نائل آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار مسؤولان مجتمع قضایی جنوب غرب استان تهران با خانواده شهید «علی احمد نژاد»

دیدار مسؤولان مجتمع قضایی جنوب غرب استان تهران با خانواده شهید «علی احمد نژاد»