مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 10:422023-07-01اقتصادي

تولید تایر در کردستان به 50 تن در سال افزایش می یابد


مدیرعامل کارخانه بارز به عنوان بزرگترین واحد صنعتی کردستان گفت: با اجرای فازهای توسعه ای کارخانه بارز، میزان تولید این کارخانه به 50 تن افزایش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، کاوه مفاخری صبح امروز در بازدید خبرنگاران رسانه ها از کارخانه لاستیک بارز کردستان اظهار کرد: این کارخانه از مصوبات سفر رهبری در سال 88 بود که در سال 92 فعالیت اجرایی آن آغاز شد و در سال 96 به بلره برداری رسید.

مدیرعامل کارخانه لاستیک بارز کردستان ادامه داد: در حال حاضر بارز 25 درصد از لاستیک رادیال سواری کشور از 13 تا 20 اینچ در این کارخانه  تولید می شود.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته 38 هزار تن بالغ بر 35 میلیون حلقه لاستیک در کارخانه کردستان تولید شد که نسبت به سال 1400 بیش از 11 درصد افزایش داشت.

وی یادآوری کرد: طرح توسعه کارخانه بارز کردستان در دو فاز تعریف شده است بطوری که تا پایان سال جاری تولید آن به 40 هزار تن و تا سال 1404 به ظرفیت 50 تن تولید می رسد.

مفاخری با اعلام اینکه در حال حاضر 955 نفر در این کارخانه مشغول کار هستند، اضافه کرد: با اجرای طرح توسعه کارخانه بارز کردستان، برای 300 نفر جدید زمینه اشتغال ایجاد می شود.

مفاخری اذعان کرد: بارز نقش موثری در سرانه اشتغال و اقتصاد کردستان ایفا می کند و با جذب جوانان نخبه و ساعی و پرتلاش استان توانسته شاخص های ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید تایر در کردستان به 50 تن در سال افزایش می یابد

تولید تایر در کردستان به 50 تن در سال افزایش می یابد