مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 14:002023-07-13سياسي

آهکی رفت، الماسی آمد


آیین تودیع و معارفه سرپرست راه و شهرسازی استان کرمانشاه با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استان برگزار شد.

- ایسنا/کرمانشاه آیین تودیع و معارفه سرپرست راه و شهرسازی استان کرمانشاه با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استان برگزار شد.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه، امروز(22تیر) در این مراسم با بیان اینکه مسئولیت ها ثابت نیست، گفت: اگر مسئولیت ها ثابت بود، به دست ما نمی رسید، بنابراین این پُست ها و مسئولیت ها مدام دست به دست می شوند و نکته ارزشمند کار در این است که بتوانیم به درستی مسئولیت و ماموریت خود را انجام دهیم.

وی افزود: فرصت ها و ظرفیت های بسیاری در استان داریم که باید قدر دانسته و با تمام توان برای بهره برداری و استفاده از آن در جهت خدمت به مردم تلاش کنیم.

صحرایی از مهرداد آهکی مدیرکل پیشین راه و شهرسازی استان به عنوان یکی از مدیران دغدغه مند و دلسوز یاد کرد و افزود: کارهای خوبی در دوران مسئولیت ایشان صورت گرفته که امیدواریم در دوره مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان با قوت و قدرت ادامه پیدا کند.

وی تاکید کرد: کارهای بزرگی از جمله اجرای طرح جهش تولید مسکن را در پیش داریم و همه باید منسجم و درکنار هم برای اجرای این طرح های بزرگ تلاش کنیم و امیدواریم مدیرکل جدید زمانی که مسئولیت خود را تحویل می دهد، کارنامه درخشانی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آهکی رفت، الماسی آمد

آهکی رفت، الماسی آمد