مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 18:552023-06-22اقتصادي

74 درصد اعتبارات سفر رییس جمهور به چهارمحال و بختیاری تخصیص یافته است


استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مرحله دوم اعتبارات سفر رییس جمهور در ماه جاری آزاد می شود، گفت: در حال حاضر 74 درصد اعتبارات سفر تخصیص یافته است که به اندازه 6 سال بودجه آزاد شده و به حساب دستگاه ها واریز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، غلامعلی حیدری عصر امروز در شورای اداری و کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری چهارمحال و بختیاری که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، گفت: سفر اول رییس جمهور برای استان گره گشا بود و با جهت دهی انجام شده سند توسعه و پیشرفت شکل گرفت.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: انقلاب همواره منشا خدمات بوده اما چهارمحال و بختیاری یک محرومیت تاریخی دارد که با توزیع عادلانه منابع و تراز کردن ناترازی ها امید است شاهد توسعه خوبی در استان باشیم.

وی با اشاره به اینکه اولین مرحله از تسهیلات سفر در آذرماه تخصیص پیدا کرد، افزود: چون فصل کار در چهارمحال و بختیاری محدود است مجال پیدا نشد که برخی از پروژه ها فعال شود.

حیدری با بیان اینکه استان به کارگاه فعال اقتصادی در حوزه های مختلف تبدیل شده است، بیان کرد: در حال حاضر 74 درصد اعتبارات سفر تخصیص یافته است که به اندازه 6 سال بودجه آزاد شده و به حساب دستگاه ها واریز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

74 درصد اعتبارات سفر رییس جمهور به چهارمحال و بختیاری تخصیص یافته است

74 درصد اعتبارات سفر رییس جمهور به چهارمحال و بختیاری تخصیص یافته است