مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 10:102023-07-04سياسي

پرداخت بیش از 31 میلیارد تومان مستمری به مددجویان کمیته امداد کبودراهنگ


مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) کبودراهنگ از پرداخت بیش از 31 میلیارد تومان مستمری به مددجویان تحت پوشش این نهاد مقدس در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) کبودراهنگ از پرداخت بیش از 31 میلیارد تومان مستمری به مددجویان تحت پوشش این نهاد مقدس در این شهرستان خبر داد.

یوسف مظفری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: این میزان مستمری در سال گذشته به 2600 خانوار مددجوی تحت پوشش کمیته امداد شهرستان به منظور رفع بخشی از نیازهای اساسی خانواده های تحت حمایت پرداخت شده است.

وی همچنین افزود: علاوه بر پرداخت مستمری ماهیانه، خدمات حمایتی دیگری از جمله برگزاری دوره های فرهنگی و آموزشی، تأمین کمک هزینه و تأمین جهیزیه نوعروسان نیازمند، پرداخت تسهیلات کارگشایی به مددجویان ارائه می شود.

مظفری ادامه داد: کمیته امداد یک مکان امداد رسان موقت برای رفع نیاز مددجویان و نیازمندان است که پس از اعطای وام مشاغل خانگی و تسهیلات خودکفایی به مددجویان و حصول اطمینان از خودکفایی و کسب درآمد و استقلال اقتصادی آن ها را از چرخه حمایت خارج می کند.

وی تصریح کرد: توانمندی خانواده ها یکی از اهداف کمیته امداد بوده و درصدد هستیم تا با برنامه ریزی مناسب و ارائه خدمات متنوع به مددجویان و افراد بی بضاعت گامی بلند و استوار در توانمندسازی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت بیش از 31 میلیارد تومان مستمری به مددجویان کمیته امداد کبودراهنگ

پرداخت بیش از 31 میلیارد تومان مستمری به مددجویان کمیته امداد کبودراهنگ