مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 14:502023-06-26اقتصادي

اصناف فرماندهان عرصه اقتصادی کشور هستند


مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: اصناف فرماندهان عرصه اقتصادی کشور هستند و بخش عمده ای از فعالیت های اقتصادی در چرخه زنجیره تولید، - ایسنا/لرستان مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: اصناف فرماندهان عرصه اقتصادی کشور هستند و بخش عمده ای از فعالیت های اقتصادی در چرخه زنجیره تولید، نگهداری، حمل و نقل، فرآوری، عمده فروشی و در نهایت خرده فروشی کالا و خدمات توسط اصناف انجام می شود.

علی اصغر صفری راد چهارم تیر ماه در نشست با اعضای اتاق اصناف لرستان ضمن قدردانی از فعالیت ها و تلاش های آنان اظهار کرد: اصناف فرماندهان عرصه اقتصادی کشور هستند و بخش عمده ای از فعالیت های اقتصادی در چرخه زنجیره تولید، نگهداری، حمل و نقل، فرآوری، عمده فروشی و در نهایت خرده فروشی کالا و خدمات توسط اصناف انجام می شود و با توجه به نقش مهمی که دارند عامل تقویت اعتماد و انسجام اجتماعی هستند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده نقش اصناف به عنوان تولید و توزیع کننده در رشد تولید و مهار تورم بی بدیل است.

صفری راد افزود: نقش اصناف در مردمی سازی اقتصاد با سرمایه گذاری و اشتغال زایی که در جامعه دارند مکمل اقدامات و خدمات دولت است و ما انتظار داریم جامعه اصنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصناف فرماندهان عرصه اقتصادی کشور هستند

اصناف فرماندهان عرصه اقتصادی کشور هستند