مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 09:202023-07-19سياسي

مجلس در حال اصلاح لایحه حجاب و عفاف است


عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه ارائه شده به مجلس درباره حجاب و عفاف ایراداتی داشت و الان در حال اصلاح در کمیسیون‎ های فرهنگی و قضایی مجلس است.

- حجت الاسلام جواد نیک بین در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره آخرین وضعیت بررسی لایحه عفاف و حجاب در مجلس، اظهار داشت: زمانی که این لایحه به مجلس ارائه شد، بیش از 36 اشکال داشت و به همین دلیل دو فوریت آن در صحن مجلس رأی نیاورد و مقرر شد این لایحه به صورت یک فوریتی بررسی شود تا ایرادات آن مرتفع شود.

وی بیان کرد: لایحه ای که در این زمینه به مجلس ارائه شد، ناقص بود و قطعاً اگر ما آن لایحه را با همان وضعیت اولیه به تصویب می رساندیم، دولت توان اجرای آن را نداشت.

در حال حاضر کمیسیون های قضایی و فرهنگی مجلس در حال بررسی و اصلاح این لایحه هستند.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ایرادات اولیه ای که در لایحه عفاف و حجاب وجود داشت، گفت: بازدارندگی این لایحه بسیار کم بود.

برای مثال جرایم مالی بازدارنده نیست و معتقدیم گاهی اوقات تشویق بازدارنده تر از تهدید است و باید این مورد در بررسی لایحه عفاف و حجاب مدنظر قرار گیرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس مصمم است لایحه عفاف و حجاب هم در کمیسیون های تخصصی و هم در صحن مجلس بررسی دقیق شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس در حال اصلاح لایحه حجاب و عفاف است

مجلس در حال اصلاح لایحه حجاب و عفاف است