مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 08:002023-07-05سياسي

آغاز ماراتن نوبت دوم کنکور سراسری سال 1402 با رقابت 480 هزار نفر


ماراتن نوبت دوم کنکور سراسری سال 1402 صبح امروز 14 تیرماه 1402 با رقابت 480 هزار و 402 داوطلب گروه های آزمایشی علوم ریاضی و علوم انسانی در سراسر کشور آغاز شد.

- * برای داوطلبان دارای دیپلم علوم و معارف اسلامی که در گروه آزمایشی علوم انسانی شرکت می کنند، منابع درس امتحانی زبان عربی تخصصی کتابهای عربی، زبان قرآن 1 و 2 و 3 و منابع درس امتحانی تاریخ کتاب های تاریخ اسلام 1 و 2 و تاریخ 3 (ایران در دوره اسلامی) در نظر گرفته شده است.

در زمان ثبت نام آزمون سراسری در گروه آزمایشی علوم انسانی، داوطلبان دارای دیپلم علوم و معارف اسلامی باید در تقاضانامه ثبت نام انتخاب می کردند که به یکی از دفترچه سوالات اختصاصی گروه آزمایشی علوم انسانی از منابع دیپلم علوم انسانی پاسخ می دهند یا به دفترچه سوالات گروه آزمایشی علوم انسانی که منابع دو درس زبان عربی تخصصی و تاریخ ، کتابهای دیپلم علوم و معارف اسلامی است.

لذا نوع دفترچه های سوالات اختصاصی برای این دسته از داوطلبان در گروه آزمایشی علوم انسانی براساس درخواست خودشان درنظر گرفته شده و در جلسه آزمون به آنها تحویل خواهد شد.

شخصی سازی دفترچه های آزمون اختصاصی داوطلبان گروه های آزمایشی مختلف دفترچه های سوالات آزمون اختصاصی داوطلبان در هر پنج گروه آزمایشی، شخصی سازی شده و شماره داوطلبی، نام خانوادگی و نام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ماراتن نوبت دوم کنکور سراسری سال 1402 با رقابت 480 هزار نفر

آغاز ماراتن نوبت دوم کنکور سراسری سال 1402 با رقابت 480 هزار نفر