مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 12:352023-06-24اقتصادي

حفاری ها در سطح شهر بوشهر ترمیم شود


دستگاه ها خدمات رسان برای توسعه شبکه، اصلاح و ترمیم انشعابات حفاری هایی در سطح معابر عمومی شهر ایجاد می کنند که باید هر چه سریع تر ترمیم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وحید نیک روش صبح شنبه در نشست مشترک با مدیران آبفای شهرستان بوشهر و شهرداری این شهر در مورد حفاری های صورت گرفته در سطح شهر برای توسعه شبکه آبرسانی اظهار داشت: شورا و شهرداری برای تسریع در خدمات رسانی به شهروندان به ویژه در زمینه تأمین آب مصرفی و توسعه شبکه فاضلاب بیشترین همکاری را با شرکت آب و فاضلاب داشته اند.

وی افزود: از دستگاه های خدمات رسان درخواست داریم در زمان تهیه اسناد مناقصه پروژه های خود، هزینه درخواست مجوز و ترمیم آسفالت را هم در نظر بگیرند تا شهروندان دچار مشکلات نشوند.

رییس شورای اسلامی شهر بوشهر با بیان اینکه طولانی شدن زمان عملیات حفاری و ترمیم ها موجب بروز مشکلاتی برای شهروندان شده است از شرکت های خدمات رسان خواست بر اساس برنامه ای زمان بندی شده عملیات حفاری و ترمیم را اعلام کنند.

نیک روش در پایان برای جلوگیری از دوباره کاری ها از شهرداری بوشهر خواست نظارت کامل بر زیرسازی و ترمیم آسفالت ها داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفاری ها در سطح شهر بوشهر ترمیم شود

حفاری ها در سطح شهر بوشهر ترمیم شود