مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 13:202023-07-18سياسي

یادواره های شهدا را به بهترین شکل ممکن برگزار کنید


استاندار همدان با اشاره به برگزاری دومین کنگره ملی شهدا در استان گفت: فرمانداران ظرف چند ماه آینده یادواره های شهدا را به بهترین شکل ممکن برگزار کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد ظهر امروز در ستاد اجرایی کنگره ملی 8 هزار شهید همدان با بیان اینکه اقدامات و برنامه ریزی کمیته ها باید با سرعت و دقت بیشتری صورت گیرد، اظهار کرد: تمام اقدامات کنگره شهدا از جمله سرکشی و تجلیل از خانواده معظم شهیدان در راستای قیام و مکتب عاشوراست.

وی با بیان اینکه در حوزه یادمان و المان شهیدان در ادارات و دستگاه ها خود متولی کار هستند و باید پیگیری لازم را انجام دهند، افزود: المان استادیوم شهدای قدس همدان روز پنج شنبه تعیین تکلیف خواهد شد و باید با سرعت مراحل آن در دستور کار قرار بگیرد.

استاندار همدان با بیان اینکه در شهرستان ها کارهای کنگره باید با جدیت پیگیری شود، اضافه کرد: اگر قرار است یادواره شهدا برگزار شود، باید دستگاه های اجرایی و فرمانداران در راستای انسجام این یادواره ها تلاش کنند.

وی با تاکید بر سرکشی از خانواده معظم شهدا با هماهنگی بنیاد شهید و دستگاه های اجرایی، خاطرنشان کرد: از هر اقدام و عملی که به کیفیت برنامه های شهرستانی و استانی دومین کنگره شهدا منجر شود، استقبال می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره های شهدا را به بهترین شکل ممکن برگزار کنید

یادواره های شهدا را به بهترین شکل ممکن برگزار کنید