مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 20:052023-07-21ورزشي

ارائه خدمات پزشکی رایگان به 15 هزار نفر در اسلامشهر


به منظور ارائه خدمات پزشکی رایگان به محرومان جامعه، اردوی یک روزه قرارگاه جهادی بهشت خدمت امروز در محل درمانگاه امام سجاد(ع) و دانشگاه فرهنگیان و ورزشگاه نصری در شهرک واوان شهرستان اسلامشهر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، به منظور ارائه خدمات پزشکی رایگان به محرومین جامعه، اردوی یک روزه قرارگاه جهادی بهشت خدمت امروز در محل درمانگاه امام سجاد(ع) و دانشگاه فرهنگیان و ورزشگاه نصری در شهرک واوان شهرستان اسلامشهر برگزار شد.

سیدحسن سیداحمدی، مسؤول قرارگاه جهادی بهشت خدمت در گفت وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر، اظهار کرد: در راستای انجام وظیفه اجتماعی و یاری رساندن به نیازمندان و محرومین جامعه، امروز فرصتی بوجود آمد تا با همت پزشکان و متخصصان قرارگاه جهادی و با حضور در یکی از مناطق محروم شهرستان اسلامشهر، خدمات مورد نیاز افراد محروم و نیازمند این منطقه در حوزه های مختلف پزشکی بطور رایگان به مراجعان ارائه شود.

وی افزود: در این اردوی جهادی پزشکان متخصص از شهرهای سنندج، قم، قزوین، کرمانشاه و غیره خدمات مورد نیاز شهروندان این شهر را در زمینه های گوناگون از جمله خدمات تخصصی دندانپزشکی، چشم پزشکی، تخصصی پزشکی در 22 حوزه تخصصی، خدمات حوزه غربالگری سرطان، آزمایشگاه و داروخانه ارائه دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات پزشکی رایگان به 15 هزار نفر در اسلامشهر

ارائه خدمات پزشکی رایگان به 15 هزار نفر در اسلامشهر