مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 11:102023-07-22اقتصادي

عشقی: به دنبال رانت برای یک صنعت خاص نیستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)، مجید عشقی رییس سازمان بورس و اوراق بهادار درباره وضعیت بازار سرمایه، - رییس سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان اینکه به هیچ وجه دنبال رانت برای یک صنعت خاص نیستیم، درباره وضعیت بورس توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)، مجید عشقی رییس سازمان بورس و اوراق بهادار درباره وضعیت بازار سرمایه، گفت: بورس تا اواسط اردیبهشت ماه وضعیت نسبتا مناسبی داشت، اما متاسفانه توالی چند تصمیم که از نظر ما بدون در نظر گرفتن وضعیت شرکت ها و روند قیمت های جهانی چه در حوزه گاز، چه محصولات پتروشیمی، فلزات و سایر محصولات گرفته شد، به ضرر صنعت بود و اثرات منفی بر سودآوری شرکت ها داشت.

وی ادامه داد: از یک سو نحوه ابلاغ این مصوبات و از سوی دیگر مصادف شدن آن با اعلام برخی تغییرات در شرایط سودآوری شرکت های پالایشی موجب شد، بازار با یک جو روانی منفی روبه رو شود و متاسفانه اعتماد سرمایه گذاران لطمه دید.

عشقی افزود: در جلسه کمیسیون اقتصادی خوشبختانه مباحث خوبی مطرح و مقرر شد، هماهنگی هایی صورت گیرد تا پیشنهادات اصلاحی برای اینکه این تصمیم اصلاح شود و قیمت گذاری ها، متناسب با شرایط قیمت های جهانی انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عشقی: به دنبال رانت برای یک صنعت خاص نیستیم

عشقی: به دنبال رانت برای یک صنعت خاص نیستیم