خلاقیت در عکاسی فیلم های دفاع مقدس/ مخاطب جزیی از یک اثر هنری استیوسف سلیمی نمین درباره خلاقیت در عکاسی دفاع مقدس و جذب مخاطب توسط یک اثر هنری توضیحاتی ارائه کرد. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر گفت: صداستانگاه سینمای جنگ یکی از مجموعه نمایشگاه هایی است که ترکیبی از صدا، داستان و نگاه است و ایده ای برای نمایشگاه های عکسی است که متفاوت از بقیه نمایشگاه ها برگزار شده است. به نظر من در هر حرفه و کاری نیاز است یکسری موارد جدید ابداع شود که برای مخاطب جذابیت داشته باشد و وقتی متوجه شدیم مردم قصه را دوست دارند و عکس خالی برای آنها جذابیت قبل را ندارد، ایده صداستانگاه شکل گرفت. محمدصادق دهقانی کنار من قرار گرفت و داستان هایی را در مورد عکس ها نوشتیم. وی بیان کرد: مدیر موزه سینمای ایران چون می خواست ایده ای جدید در سینمای جنگ و دفاع مقدس داشته باشند از ایده ما خوششان آمد و به چند فریم و صحنه های خاص فیلم های دفاع مقدسی رسیدیم که در این نمایشگاه به نمایش درآمدند. هر کدام از عکس ها در واقع متشکل از یک فریم فیلم با کاراکترهای امروزی (هنرپیشه ها) است که مخاطب می تواند با قرار دادن هدفون روی گوشش، داستان یک دقیقه ای آن را با موسیقی و صدا گوش کند. رضا کیانیان در آژانس شیشه ای و علی نصیریان در بوی پیراهن یوسف از جمله این تصاویر هستند. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |