مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 14:162023-07-14حوادث

انهدام 4 باند قاچاق موادمخدر در مرزهای جنوب شرق


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، سردار احمدعلی گودرزی در تشریح این خبر، گفت: در راستای کنترل و مراقبت از مرزها و برخورد قاطع با هرگونه قاچاق موادمخدر در طول نوار مرزی، مرزداران استان سیستان و بلوچستان از فعالیت باندهای بزرگ قاچاق موادمخدر در مناطق مرزی مطلع شدند و با برنامه ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده مرزبانی فراجا تصریح کرد: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان و همچنین زمان برنامه ریزی شده جهت انتقال محموله موادمخدر به عمق کشور مشخص شد و مرزداران دلاور در قالب چندین تیم پوششی و عملیاتی با اجرای طرح مهار و کمین های هدفمند، مناطق مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و توانستند طی درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ در 4 رشته عملیات جداگانه 4 باند قاچاق مواد مخدر را طی 24 ساعت گذشته زمینگیر کنند.

سردار گودرزی عنوان کرد: مرزداران دلاور طی این عملیات ها، موفق شدند ضمن توقیف 3 دستگاه خودروی حامل موادمخدر، 3 دستگاه موتورسیکلت، بیش از 2 تن و 416 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک را کشف کنند.

وی با بیان اینکه در این راستا 2 نفر قاچاقچی دستگیر شدند از کشف چند دستگاه بیسیم، سلاح و مقادیری مهمات نیز از قاچاقچیان خبر داد و  اظهار داشت: مبار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام 4 باند قاچاق موادمخدر در مرزهای جنوب شرق

انهدام 4 باند قاچاق موادمخدر در مرزهای جنوب شرق